středa 15. září 2021

 

Starší a moudřejší, nebo jen ostřejší?

 

Ahoj po více než 4 letech. Kdo mě sledujete na IG, tak víte, že žiju, mám se fajn jako každý optimista a rozhodně se nenudím. 

No, a protože mi psaní chybí (i když píšu teď paradoxně nejvíc v životě), tak jsem se rozhodla sem tam něco zase napsat i na blog.

A tak se rovnou můžete těšit na nějaké články. Nebudu psát asi nějak pravidelně, ale když mě něco cvrnkne do nosu a budu mít potřebu se k tomu vypsat z hloubi duše, tak to sem dám. 

Doufám, že ani vy jste se ty 4 roky nenudili a užili se fajn životní jízdu a že vás obsah na Mazaném králíčkovi bude bavit jako dřív, i když možná bude jiný, protože i já jsem jiná – minimálně starší, asi ne úplně moudřejší (pud sebezáchovy postrádám stále), ale občas jsem asi ostřejší, ovšem stále s vírou  v lepší svět, svérázným smyslem pro humor i schopností zasmát se sobě sama, velkou úctou k životu a svobodě, s láskou k pravdě a spravedlnosti a věrná svým vnitřním vahám a postojům, tak trochu za každou cenu, díky čemuž se nenudím.

Aneb jak pravil Tomáš Garrique Masaryk : Nebát se, nelhat a nekrást.


Vaše Iwi


2 komentáře: