čtvrtek 19. února 2015

Snílek z call centra aneb miluju infolinky

Občas se v práci i zasměju (aneb brečet nemá smysl) ;)

Narazila jsem na snílka... nefalšovaného.... Bylo to pro mě tak trochu, jako kdybych uviděla zlatou rybku, nebo mluvícího psa, protože takové nefalšované snílky v práci už příliš nepotkávám.

Ten snílek věří v dobro a snadný život.... Jeho víra je nezlomná. Což je v podstatě fajn a sympatické.

A taky věří, že když zákonodárci vydají jednou zákon, tak ten zákon platí desítky let zcela beze změn. (Uznávám, že by bylo fajn zde mít trochu stabilnější právní prostředí jako mimo ČR.)
Nic méně snílek věří, že už to tak je i v ČR. Protože, jak pravil: 
" Přece by bylo hrozně těžké se v tom jinak orientovat a lidem by to mohlo způsobit i problémy, to sledování tolika změn..."

No, a takový snílek pracuje v call centru a poskytuje info po telefonu k historickému vyhledávání znění zákonů. Tomu se říká paradox :)

Snílka se evidentně před nástupem do práce nikdo nezeptal, jestli zná třeba význam slov "novela zákona".... Neb je docela možné, že se s tím termínem setká.

Snílkovi ale nemohu upřít snahu.

Takže jsme si nakonec hezky 20 minut popovídaly ...... snílek je asi o nějakou tu iluzi o světě chudší, ale zase to "poznání", které mu náš hovor přinesl, to je k nezaplacení..... že jo.

Toto setkání se snílkem mě dovedlo k mému osobnímu poznání, že se ze mě stává trochu cynik ;)

Na barvu vlasů (byť na ty pověry kolem blondýnek nevěřím) jsem se snílka neptala, ale tak nějak jsem fakt měla chuť, což se mi běžně nestává. Ale samozřejmě moje pracovní hovory a stejně tak hovory call centra jsou pečlivě monitorovány, takže si můžu snílka jen představovat.


Co vy a infolinky? ;)

2 komentáře:

  1. Paradox no :D Jestli to nebude tím, že práce operátora je taková nevděčná. Nějak to nepatří mezi vysněná povolání, je zpravidla bídně placená a psychicky náročná, protože na infolinky volá ten, kdo má nějaký problém nebo něco potřebuje. A nebo si chce na někom ulevit. V práci máme také infolinku a často se nestačím divit, co si někteří lidé k našim asistentkám dovolí, jak agresivní dokáží po telefonu být, ač k tomu třeba ani nemají důvod, protože všechny problémy se dají většinou vyřešit, když je člověk vstřícný a slušný. Ale tak jako všude, občas člověk narazí na debila. Neschopný operátor je pořád lepší, než roboautomaty, které jejich práci částečně "nahrazují", to jsou teprve přínosné hovory :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, práce v callcentru určitě není vyloženě ta vysněná, souhlas ;) Naštěstí přímo infolinka mě minula, ale taky jsem si užila i tak u telefonního sluchátka dost "zábavy" v práci :D

      Takže jako za mě slečna super - snaživá, milá. Docela mě vyvedla z míry právě jen tím svým nezkaženým a čistým pohledem na svět.
      Fakt jsem někoho takové nepotkala už roky... (asi nevolám na ta správná pozitivní čísla.... :)

      Souhlasím, že práce s lidmi je často náročná a slušnost by měla být oboustrannou samozřejmostí v jakékoliv komunikaci - bohužel není to vždycky pravidlem..... škoda.....

      Vymazat